FANDOM

„Po. Po. Po. „

 Dźwięk, który informuje ludzi, że Ośmiostopa jest blisko. Ośmiostopa (Hachishakusama, również nieformalnie zwana Hasshakusama) to japoński demon, który przybiera formę niemożliwie wysokiego kobiecego widma, duch posiada często głęboki męski głos, w którym wielokrotnie powtarza słowa „Po” [ぽ] i posiada nawyk porywania i żerowania na dzieciach.

HISTORIA Edytuj

Hachishakusama(ang. eight foot tall), co jest zrozumiałe, biorąc pod uwagę, że kobieta ma około ośmiu stóp wzrostu i nosi długą białą suknię oraz biały kapelusz. Tworzy również dźwięk w postaci głębokiego męskiego głosu, który brzmi „Po ... Po ... Po ...”. Przypominać może trochę japońską wersję Slendermana, zwłaszcza, że ​​mają te same motywy i podobne wyglądy. Hachi może przebrać się za krewnych dziecka, aby je oszukać Kiedy upodoba już sobie jakieś dziecko, jest ono przeznaczone do śmierci w ciągu kilku dni za jej sprawą. Niektórzy twierdzą, że ta miejska legenda została napisana, aby próbować zmusić dzieci do pozostania blisko rodziców, ale to nigdy nie zostało potwierdzone. Mówi się, że jedynym sposobem na ucieczkę od niej, gdy ją zobaczysz, jest przestrzeganie kilku złożonych zasad (w tym nieustanne modlenie się i odwiedzanie księży i kościołów, a potem jak najszybsze opuszczenie Japonii, do której już nigdy nie dasz rady wrócić) Hachi znajdzie cię natychmiast, gdy tylko postawisz stopę w Japonii, nawet jeśli minęły dekady i jesteś dorosły, kiedy Hachi cię sobie upodoba nie ma dla ciebie ratunku. 

ZACHOWANIE I PREFERENCJE

Ośmiostopa atakuje tylko dzieci i nie wpierdala się w życie dorosłym ofiarom. Mówi się, że jest to spowodowane tym, że dzieci nadal są zależne od starszych członków rodziny, co ośmiostopa wykorzystuje, aby zwabić swoje ofiary. Skąd to wszystko wiem? Cóż... PO...PO...PO...!

Po